8.8.1953 -8.8.2016 suka dengan no ini '8'...setiap tarikh pasti akan mengingati seseorang yang paling aku sayang sekali ...lelaki yang aku akan sayangi sampai bila2 sampai aku terpejam mata..teringin nak jumpa lelaki ini kat sana..(Syurga)..siapa Lelaki ini di adalah Abah saya..arwah abah saya (Abdul Manap )...24 September 2010 adalah hari terakhir dia bersama kami semua...35 tahun dia membesarkan aku dan adik beradik ku yg lain ..seorang yg berjiwa tegas tapi sebenarnya ada sifat kelembutan yg dia xtunjuk pada kami tetapi selepas bersara dari pekerjaan ia nampak betapa sayangnya dia pada kami...seorang yg penyabar , berani , hormat dengan org ,suka membantu ,xpernah dia merungut membesarkan kami 11 adik beradik saat dia bekerja hanya seorang sahaja...dia HERO saya dia IDOLA saya..saat org sentiasa membuat airmataku mengalir kau tetap di hati wahai ABAH.....jika anakmu ini sentiasa membuat kesalahan kepadamu maafkan aku ..jika anakmu menguriskan hatimu maafkan aku ...jika org sentiasa menzalimi aku maafkan mereka...ALLAH S.W.T sentiasa bersama org2 yg teraniaya dan dizalimi....#anakmu cukup bahagia kerana mempunyai org2 yg sentiasa beradadisisiku...SYGSUAMIANAK...DOAKAN KEBAHAGIAN ANAKMU SAMPAI BILA2..
PRAYLOVEARWAHABAH....

Ulasan

Catatan Popular