MOOD KE LAUT...


Hari ini Isnin 14 September 2015 bersamaan 30 Z.kaedah 1436 ....hari bekerja dan hari kelaut buat aku ....mood hilang ntah kemana disebabkan sakit kepala dan sakit gigi...tgk manusia dan org dalam ini rasa nak bagi penampar jer..Ya Allah sakit penghapus dosa ...Sabar ....wahai erti sabar....tlg kembalikan diriku ini...kemanalah menghilang nie....skrg waktu bekerja jgn hilangkan semangat bekerja ini...biarlah org nak hentam kita ke apa ckp terbaik dah aku buat..ckp terbaiklah aku membantu....kdg2 sedih dgn sikap2 manusia yg hipokrit ....yg berpura2 ..sebab aku xreti nak bekerja dan mengelilingi manusia seperti itu ...penat kalau melayan org yg tahu mengarah sahaja..patut membantu bekerjasama..bila kita dah buat yg terbaik byk sangat komplen tlg la yer....
Maaf Jika aku tidak sempurna.....(Lu Pikir sendiri ..mohon jgn terasa makan cili dan tentang kepedasannya)

Ulasan

monalea berkata…
ambik cuti jelah na...

Catatan Popular