Wajah adik beradik Saya..

Wajah2 adik beradik saya...saya adalah kak long...bila menjadi anak sulung besarnya tanggungjawab saya walaupun saya rasa mcm saya ada ketidaksempurnaannya...#MAAFSAYAJIKATAKSEMPURNA...
bila tanpa ayah sebagai ketua keluarga jatuh itu seseorang kita sebagai anak harus menjalankan tanggungjawab walaupun saya rasa ada kekurangannya..kita sebagai anak kena kuat dalam menghadapi hari2 yg mendatang...bila kita renung diri kita besar dan hebatnya bila menjadi anak sulung kerana saya adalah ayah dan kakak kepada adik2 saya...bapa dan ibu kepada My Nyawa saya dan juga penjaga kepada ibu saya....sayang korang semua wlpun rasa diri ini masih ada kekurangan dan kesilapan...maaf jika saya tidak sempurna....

*Gaduh adik beradik normal....sampai org menganggap kitaorg ini anak angkat ...ko org jumpa kat longkang...Eee...anak pungut...Padahal kami semua anak kandung dan adik beradik yg sama dan ibu ayah yg sama...*

Ulasan

Catatan Popular