KISAH KEJE KE- 3 AKU.....


Selamat petang ...Assalamulaikum...masa untuk menulis utk petang ini hari ini Selasa 8 September 2015 (Bersamaan 24 Zulkaedah 1436)...hari saya yg terlalu sibuk kerana hari ini menjalankan tugas di merata2 tempat KL - Putrajaya...memang xdpt mengadap komputer la..sebabnya tugas hari ini byk berkhidmat di atas jalan raya (Terima kasih kwn opis sebab belanja saya makan untuk hari ini..semoga dimurahkan rezeki)
ehhhh..; lupa plak nie adalah pic masa saya masuk kje gomen...(kerajaan)...masa tue sambilan jer kje saya...18 Mac 2002 saya mula berkhidmat masa itu bersama arwah abah ..berulang alik gak la dari KL- Putrajaya....mmg bengkak bontot gak la berulang dgn arwah abah naik motor EX5...bkn kje ini jer saya berkhidmat ada kje lain dan pengalaman lain yg saya  dapat ...sehingga saya berkhidmat dan bekerja tetap sehingga sekarang....muka dan body pun masih cun dan muka comel la lagi (perasaan gila sgt2).....masa ini cincin di jari dah ada (bertunang)...org ingat saya masih solo tapi sudah berpunya..alhamdullilah rezeki kita nak ke alam baru.....(dalam kenangan jer).....byk sebenarnya nak cerita x tercerita sbb idea dah lari skit hari sbb terlalu penat kot...#MaafJikaAkuTakSempurna....
mesti org akan terfikir perbezaan2 yg ketara ....tlg baca dan jgn kutuk2 ok....
#SELAMATPETANGSEMUA...

Ulasan

Catatan Popular