HATI DAN KESABARAN KITA....

7 September 2015 (bersamaan 23 Zulkaedah 1436)...hari Isnin bermulanya hari tugasan bekerja 5 hari bekerja (cuti Sabtu-Ahad dah tamat ok )...dan esok bermulanya saya menjalankan tugas menjadi ayah dan ibu kerana My Nyawa bermulanya sekolah cuti dia pun dah tamat.(sesi pengiliran penjagaan)...3 hari bersekolah sambung plak cuti selama seminggu kerana Cuti Raya Haji dan sambung untuk cuti persekolahan..Hoorey Merdekalah My Nyawa....setiap masa setiap hari setiap selagi mata ini belum terpejam buat selama2... kena set diary dalam kepala otak ini apa yg perlu dibuat...kdg2 ada gak yg lupa dan kita tertinggal...#MaafJikaAkuTakSempurna...kadang2 org xdpt rasa apa yg kita rasa org xtahu apa yg kita alami tapi aku tetap gembira wlpun aku tahu tugas semakin berat menjadi seorang anak ibu ayah penjaga dan pekerja....aku cukup bersyukur kerana My Nyawa adalah insan yg sangat memahami diri aku walaupun dia baru bermula ke alam remaja....Terima Kasih Allah kerana memberi aku satu kekuatan yg ckp memahami aku...kalau kita menangis pun apa yg kita dapat ...hidup harus diteruskan (kdg2 xde niat untuk meluahkan setiap kata2 dalam blog ini tapi mcm ada sesuatu semangat bila ia diterjermahakan melalui tulisan)...tapi ALLAH masih tetap tutup aib kita...padamu yg Maha Esa tempat mengadu....
#ALLAHSEDANGMENGUJIKITA

Ulasan

Catatan Popular