My Nyawa Saya....





Inilah wajah2 kesayangan saya...dilahirkan pada 30 Oktober 2004 di Hospital Putrajaya....dialah kekasih saya , teman lelaki saya , bf saya ..teman sahabat rahsia ,susah senang bersama dan pengadu/tempat meluahan perasaan saya ...Aisy Iskandar nama di beri ....pejam celik pejam celik dah menjadi anak bujang saya..berumur 11 Tahun...
Ya Allah kau telah berikan anak sebaik, sesihat dan sehensem ini...tetapi masih aku byk bunyi...Ampunkan aku Ya Allah....kaupanjangkan jodoh aku dan dia hingga ke Jannahmu...kau berikan petunjuk dalam melaksanakan amanahmu..sesungguhnya aku sering terlupa anak ini bkn milikku....dia milik aku....dia millikku ..bila2 masa kau boleh ambil kembali ...Mama sayang kamu Aisy Iskandar....

*Terciptanya dia atas perhubungan yg suci...terkala melihat keindahan duniawi...mereka diduga sebesar2 dugaan...Allah juga Maha Mengetahui apa yg tersirat dan tersurat dalam jiwa dia...Kau Sumber Inspirasi..#

Ulasan

Catatan Popular